pátek 22. července 2016

Cuketová polévka

Po dlouhé době jsem se rozhodla začít být znovu trochu aktivní na blogu. Pokud to půjde, budu se snažit přidávat jednoduché recepty raz dva hotové, protože s dvouměsíčním miminkem toho volného času moc nezbývá. A první návratový příspěvek bude velmi jednoduchá, ale velmi výborná cuketová polévka.
           
Šílená fotka, ale výborná polévka

Ingredience

  • cuketa
  • cibule
  • olej (libovolný, já použila řepkový)
  • sůl
  • pepř


Postup:

Na drobno nakrájenou cibulku osmahneme na oleji dozlatova. Přihodíme na kostičky nakrájenou cuketu (pokud je mladá a má tenkou slupku, stačí omýt, nemusí se loupat, ani odstraňovat vnitřek), zalijeme vodou, osolíme, opepříme a necháme vařit doměkka. Nakonec rozmixujeme dohladka a voila, polévka je hotová. Může se podávat jen tak samotná, se zakysanou smetanou, opečeným rohlíkem.. Já jsem ji měla s ricottou, protože mi jen tak ležela v lednici :D.

Dobrou chuť přeje vaše Nikki :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat