pondělí 19. května 2014

Proč jsem se rozhodla založit si blog

Vítejte na mém blogu. 
Už nějaký ten pátek ráda peču. Poslední dobou však víc, než je zdrávo. Vždycky jsem do pečiva používala droždí a kypřící prášek, asi tak jako každý. Jenže jsem se na internetu dočetla, že to není zas až tak nejlepší nápad. Tak jsem pátrala, čím to nahradit, a dostala jsem se ke kvásku. Domácí kvásek a kváskový chléb zažívá v poslední době obrovský boom. Lidé si doma pěstují kvásek, ti, kteří ho mají nadbytek, ho posílají dál, ale o tom až později v samotném článku. Jelikož ráda experimentuji a zkouším nové věci, musela jsem to také zkusit. A světě div se, hned první pokus o domácí kváskový chléb se zadařil. Když jsem ale chtěla upéct něco sladkého z kvásku, nastal problém. Nemohla jsem nikde najít žádný recept, všude jen samé droždí. Tak jsem se opět vrhla na experiment a poupravila si recept z klasické kuchařky. A ono se to vcelku povedlo a dalo se to jíst. A proto jsem se rozhodla, že si založím blog, kde budu psát o svých experimentech, publikovat svoje recepty a psát o svých zkušenostech.
Ale nezůstane jen u pečení. Kuchyň je jedno z mých nejoblíbenějších míst v domě, takže občas i něco uvařím. Problém je v tom, že mi to moc nejde, takže se vlastně teprve učím vařit a zde se budu dělit o své zdařené i nezdařené pokusy. V poslední době se snažím vrátit k tomu, jak vařily naše prababičky (nebo jak si myslím, že vařily), takže používám především základní suroviny.
Ke kuchyni neodmyslitelně také bylinky. Nějaké ty bylinky nám rostou na zahrádce, jiné sbíráme v přírodě. V bylinkách se zatím taky moc nevyznám, takže to budou i pro mě tápavé začátky a hledání možností využití různých bylinek. 
V další řadě už od mala ráda tvořím. Ať už jde o korálky, pletení, vyšívání, paličkování, prostě jakákoliv ruční práce, tak je to moje. Také DIY (do it yourself=udělej si sám) zažívá v poslední době obrovský boom, takže tu můžete občas čekat i nějaký ten návod. 
No a nakonec bych se s vámi chtěla občas i podělit o zážitky z mého života, jako jsou různé výlety, navštívené restaurace, zhlédnuté filmy, přečtené knížky, prostě taková všehochuť.
A teď už se pomalu, ale jistě můžeme pustit do toho. 
S pozdravem, Vaše Nikki

Žádné komentáře:

Okomentovat